צור קשר

    צור קשר

    הכניסה למנויים בלבד

    אם אינך מנוי אצלנו לא תוכל להיכנס

    בקרוב עוד חידושים והצעות מעניינות!

    שבא בקהילה

    אחריות חברתית

    אנחנו גאים לקחת חלק פעיל בקידום החברה בישראל כחלק ממדיניות כוללת של אחריות חברתית תאגידית בחברה (Corporate Social Responsibility). אנחנו לוקחים חלק בעשייה התנדבותית רחבת היקף באופן קבוע ושוטף, מתנדבים במגוון עמותות בישראל ומקדמים פרויקטים שונים – והכל מתוך רצון לתת לקהילה שלנו. מדיניות ההשקעה החברתית שלנו באה לידי ביטוי בתרומה כספית לארגונים עמותות וכן בעשייה חברתית רחבת היקף של העובדים.

    שיתופי פעולה

    התנדבויות ואירועים

    17/3/24

    מציינים פורים בשבא

    בחברת שבא יש לנו מסורת פורים, אנחנו יוצאים כל העובדים לחגוג יחד בכל שנה בלילה ססגוני ומלא הפתעות בבית מלון לפסטיבל פורים עדלאידע💫 בשנה המורכבת והקשה הזו החלטנו לציין את פורים במשרדים קצת יותר באינטימיות. הכנו שולחן באורך של שבעה מטר שכולו מלא בכל טוב !!! הפתעות, צעצועים וממתקים של שנות ה 80 בלונים בכל המשרדים ובלובי ושולחן מלא במשלוח מנות שהוא כל כולו תרומה שלנו ל״גדולים מהחיים״ בהמון אהבה. מקווים לימים טובים יותר עם הרבה שמחה וצחוק 💓


    18/3/24

    יום המעשים הטובים 2024

    עובדי שבא כמיטב המסורת מתדבים ביום המעשים הטובים. הפעם ביקרנו בחוות הקטיף של עמותת לקט ישראל, בשעה וחצי של עבודה נמרצת, קטפנו מעל 200 קילו תפו"א שילכו לחלוקת מזון לזקוקים לכך. חזרנו עייפים אך מסופקים


    אוקטובר - דצמבר 2023

    "חרבות ברזל"

    לאור הלחימה אנו מתנדבים במגוון דברים, כגון: אריזה עבור חיילים ומפונים, ביקור פצועים, הכנת כריכים לחיילים, ביקור שורדי שואה, בישול למפונים, הפעלת ילדים צוותים רפואים, קטיף ועוד.


    ספטמבר 2023

    אריזות ב JOY&

    לרגל ראש השנה קפצנו למרכז הלוגיסטי של סטודיו JOY& המעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים להכין מארזים לכבוד החג. פגשנו את העובדים המהממים שלהם ושוחחנו איתם תוך אריזת מתנות שי שמכירתם גם היא תרומה לקהילה.


    מרץ 2023

    שבוע המעשים הטובים 2023

    את שבוע המעשים הטובים שחל במרץ פתחנו בהכנת מארזים אצלנו במשרדים שחולקו בהמשך למאושפזים בבית חולים שיבא תל השומר. לאחר מכן, עובדי החברה פגשו במחלקות השונות בבית החולים את המאושפזים, ויחד עם שתיה חמה ומילה טובה חילקו את המארזים. היה מרגש לפגוש את המאושפזים ולשמח אותם במעט.


    גלריית תמונות

    דילוג לתוכן