צור קשר

    צור קשר

    הכניסה למנויים בלבד

    אם אינך מנוי אצלנו לא תוכל להיכנס

    בקרוב עוד חידושים והצעות מעניינות!

    פרופיל חברה

    שבא מניעה את שוק התשלומים

    שבא (shva) היא חברה ציבורית המספקת שירותים טכנולוגיים למערכת הפיננסית ולבתי עסק בישראל. החברה מהווה צומת מרכזי ותשתית לאומית לסליקה בכרטיסי אשראי של כל חברות האשראי, מספקת שירותים משלימים לבתי עסק ומוסדות – ומפעילה את מתג האישורים במכשירי ה-ATM. החברה הוקמה בשנת 1978 והפכה לציבורית בשנת 2019, אז הונפקה ונרשמה למסחר בבורסה למניות ערך בתל אביב. שבא היא חברה ללא גרעין שליטה.

    חברה ציבורית

    חברה ציבורית ללא גרעין שליטה

    פיתוח וניהול

    פיתוח וניהול מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב

    מחזור עסקאות

    ממוצע הוצאות יומי של מעל 1 מיליארד ₪ וכ-2 מיליארד טרנזקציות בשנה

    בצמיחה מתמדת

    בשנת 2022 שבא דורגה בין 100 החברות הצומחות במשק בדירוג של עיתון גלובס

    תשתית טכנולוגית

    תשתית טכנולוגית מתקדמת המפעילה את מערכת ה-ATM בישראל

    מגוון מוצרים

    מוצרי סליקה והפצה של תוכנות תשתית לנקודות קצה המאפשרות ביצוע עסקאות בכרטיסי חיוב בבתי העסק וכן פעולות ושירותים נלווים

    מבנה בעלות

    פירוט הדיבידנדים

    תאריך חלוקה גובה הדיבידנדים
    17/03/2021 11.7
    30/09/2021 13.5
    18/04/2022 22
    01/04/2023 22

    מדיניות חלוקת הדיבידנדים

    החברה תחלק לבעלי מניותיה דיבידנד שנתי בשיעור של עד 50% מהרווח השנתי הנקי בשנה שחלפה כפי שישתקף בדוחות הכספיים, המבוקרים השנתיים של החברה, בנטרול רווחים חד פעמיים שאינם מפעילות שוטפת, וזאת בכפוף לקיומם של רווחים המותרים לחלוקה בהתאם להוראות בדין

    סיכום שנה

    18/04/2024

    וובינר סיכום 2023

    תוצאות החברה לשנת 2023 והתכניות שלנו קדימה הוצגו ע״י המנכל איתן לב טוב וסמנכ״ל הכספים עפר עדן ביום חמישי 18.4 בובינר למשקיעים שלנו. האסטרטגיה שלנו משלבת שני פילרים מרכזיים: האחד הוא ניהול ופיתוח שירותי ליבה. אנחנו כל הזמן משפרים ומרחיבים את יעילות ויציבות המתג שלנו ומוסיפים עליו שירותי ערך מוסף לטובת המשתתפים שלנו. ובמקביל אנחנו מסתכלים על צמיחה עסקית תוך מיקוד בהרחבה וגיוון של מקורות ההכנסה שלנו על בסיס טכנולוגיות מתקדמות.

    לצפייה ביוטיוב

    17/03/2023

    וובינר סיכום 2022

    במסגרת הוובינר הציג המנכ"ל יחד עם סמנכ"ל הכספים עופר עדן לשותפים שלנו בשוק ההון את האסטרטגיה של שבא והדרך שאנו עושים כדי להרחיב את היצע השירותים שלנו למגוון לקוחות במטרה להמשיך לצמוח ולשפר את רווחיות החברה. אנחנו רוצים להודות לכל המשקיעים שלקחו חלק בוובינר ומחכים לעדכן בהתפתחויות הבאות.

    לצפייה ביוטיוב

    04/06/2023

    מצגת משקיעים 2022

    השינוי מחברה מתפעלת לחברה עסקית שמוכרת מוצרים הוא שינוי דרמטי שמתחיל בהון האנושי ובכלל ביצירת המערכים המתאימים לאפשר את האספקה והיצירה של המוצרים ואת השיווק והמכירה שלהם. במהלך שנת 2022 בנינו, הקמנו ושדרגנו את מערך הפיתוח העסקי וניהול המוצר שלנו. זה שינוי ד.נ.א עמוק מאד שנעשה בחברה ולשמחתי אנחנו למעשה סיימנו כבר רבעון אחד ב-2023 שקיבל ביטוי לשינויים שאנחנו עושים." כך השיב מנכ"ל שבא, איתן לב טוב לשאלות המשקיעים של שבא בוובינר שקיימנו בסוף השבוע שעבר- הוובינר הראשון של חברת שבא, המבטא את החשיבות שאנו רואים בשקיפות ובשיח הפתוח עם המשקיעים שלנו.

    להורדת מצגת

    דילוג לתוכן